neděle 7. října 2012

OPI: coleção/kolekce Skyfall

Olá! hoje vim mostrar a vocês, a nova coleção da Opi: Skyfall. Esta coleção é inspirada no novo filme do James Bond 007 SkyFall quer estreará nos cinemas em novembro deste ano.
As cores são lindas e claro que desejo todas, pena que ainda não chegou aqui no Brasil. Portanto, as leitoras internacionais já estão tendo acesso a essas cores.

Dnes se rychle podíváme na nejnovější kolekci OPI: Skyfall. Je inspirována stejnojmenným filmem o Jamesovi Bondovi. Všechny barvy se mi líbí a chtěla bych je. Bohužel tady v Brazílii nejsou zatím k dispozici. 



(Imagens retirada do site: www.prmake.com)


(Imagens retiradas do site: www.labmuffin.com)

 
 (Imagem retirada do site: blog.phoenixbeautylounge.com)

Mas o que mais chama a atenção é a cobertura dourada que em sua composição possui ouro puro. Um luxo né?!! 
Součástí je i nadlak, který obsahuje 18K zlato. Luxusní, ne?!!



5 komentářů:

  1. vydarená kolekcia strašnbe dobré farby

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bych si pár kousků vybrala. Líbil by se mi například zlatý lak a ještě bych ho klidně přetřela nadlakem se zlatem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Většinu z nich naprosto zbožnuju už jenom podle swatchů. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám taky docela dost favoritů, tak jsem sama zvědavá, který nakonec opravdu koupím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na předposledním obrázku bych si vybrala všechny na pravo a k tomu The living daylights :).

    OdpovědětVymazat