čtvrtek 31. května 2012

Ozotic - 533

To jsem zase někde četla, že některé Ozotic laky se přestávají vyrábět. Hned jsem musela ulovit alespoň jeden, abych o něco nepřišla. Tedy ulovila bych jich samozřejmě ráda více, ale cena kolem 14 dolarů je moc vysoká :(

Nicméně z ne moc zásobené nabídky v eshopech jsem vybrala holografickou 533. Barevně nejvíc ukazuje šedou a fialovou, ale jinak hraje všemi barvami. Napoprvé jsem ji nalakovala přes černý lak. Samotný totiž moc nekryje a navíc je hodně světlý. Příště ho zkusím asi přes fialovou.


Este é um esmalte holográfico, o púrpura e cinza são cores mais visíveis, porém ele é multicolorido. Esta é uma camada sobre preto. Eu gosto mais se for com uma camada de esmalte roxo porque este esmalte é muito fino e sozinho não cobre perfeitamente as uhnas.



1 vrstva Ozotic 533 přes černý krémový Claire's

Na sluníčku:







Ve stínu:




18 komentářů:

  1. Vypadá naprosto perfektně! Tenhle lak ti opravdu sluší. Ale jak sama píšeš - kdyby nestál tolik, jdu hned do něj, takhle se budu jen kochat u tebe:))

    OdpovědětVymazat
  2. this polish is so pretty! I'll have to wear it again!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Já teda tuhle značku vůbec neznám, ale lak by se mi moc líbil:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhernej, tyhle tmavý já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  5. A nemusíš dělat galaxy nehty! Stačí tento lak! Úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak tohle je luxusní barvička! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Sice bych ho asi nenosila, ale strašně se mi líbí (což moc nedává smysl, ale je to tak :-D).

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se tyto modrý líbí na mladých holkách. Pro sebe bych ho nezvolila.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten je dokonalej, neskutečně ti ho závidím :))

    OdpovědětVymazat
  10. Na tmavé barvy sice moc nejsem, ale takhle je úplně úžasná a toužím ho mít doma :)

    OdpovědětVymazat
  11. omgggggggggggggggggggggggggggggggg <3<3

    OdpovědětVymazat
  12. Jo, to jsem taky četla, že budou končit. Netušíš proč? Vždyť tahle značka byla celkem úspěšná, ne?
    A jsem zvědavá na další fotky, až ho přetřeš přes jiné podklady. Viděla jsem kdesi takovéto kouzlení asi právě s laky Ozotic a vypadalo to famózně!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, já jsem to pochopila tak, že budou končit jen určité linie, vím o těch, co začínají 5.. a ne že bude končit celá značka. No ale s mojí angličtinou je možný, že jsem to pochopila špatně :D

      Vymazat