čtvrtek 17. května 2012

Essie - Navigate Her

Lak ze stejnojmenné kolekce pro jaro 2012. Je to světle zelená, řekla bych, že má v sobě trochu šedé, těžko se popisuje, ale na jiných blozích je popisována jako pistáciová. Byla jsem z ní trochu zklamaná, protože podle prvních fotek jsem myslela, že bude právě víc do trávově zelena. 
Sice mám tuhle barvu ráda (ač mi nijak extra dobře nesedí k pleti), ale stejné už mám určitě tři, takže tenhle letěl (a to doslova - do Brazílie :D).
Jinak ale bez výtek, skvělé lakování i krytí.


Esta cor é um verde pistache suave. Aplicá-lo é muito fácil, pois com 2 camadas você obtém uma cobertura perfeita. Eu gosto muito dessa cor, mas já tenho 3 parecidos, então ele está a caminho de sua nova casa no Brasil :D

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:

s petrželí


Denní světlo:



14 komentářů:

  1. Teď to z fotky úplně dobře nevidím - má v sobě kapičku shimmeru nebo nemá? Kdyby měl, asi by mi stála za trochu snažení. Ale obyč krémovka v téhle barvě mě moc nebere (a asi mi moc nesluší).
    Bruna z něj určitě bude mít radost, nebo už má. :-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, nemá v sobě vůbec nic, proto šel z domu. Já ty stejné odstíny mám s glittry a vypadají mnohem zajímavěji.

      Ještě u Bruny není. Ale ona říkala, že tahle barva by jí neslušela, ale bude se líbit její ségře :D

      Vymazat
  2. Ten se mi moc libi, furt po nem pokukuju, ale rikam si, kolik zelenych opravdy vyuziju... ty mas zas tak dokonale nalakovany ty nehty, ach!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Jako on není špatný, mít jen ten, tak si ho nechám ;)

      Vymazat
  3. Všechno zelené se mi líbí, takže i tento :-D Je to zajímavý odstín, ale bojím se, že by mi neslušel... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky nesluší, ale takové barvy se mi líbí, takže proč je nenosit, že? :D

      Vymazat
  4. já mám pro tyhle zelené slabost, a i když doma už taky mám minimálně dvě podobné, stejně i po téhle toužím. je to se mnou prostě hrozný :-D nevím jestli mi tyhle barvy sluší nebo ne, každopádně se v nich cítím dobře, takže je nosit budu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, co se mi líbí, to nosím taky, bez ohledu na cokoliv ;)

      Vymazat
  5. Tak takhle se to dělá, když kosmetika "letí z domu". Už mám jasno :-D

    OdpovědětVymazat
  6. A já doufala, že mi ho půjčíš, vůbec totiž nevím, jestli ho potřebuju... takže si ho asi musím koupit sama, abych to zjistila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, to je mi líto. Ale za sebe bych řekla, že ho nepotřebuješ ;)

      Vymazat
  7. To je nefér, tobě sluší i takováhle zvláštní zelená, která by na mě vypadala asi dost divně. Prostě nefér...

    OdpovědětVymazat
  8. Na zelenou sice vůbec nejsem, ale tenhle odstín je vážně nádhernej :)

    OdpovědětVymazat
  9. It is a lovely, soft green. Very pretty!

    OdpovědětVymazat