čtvrtek 17. května 2012

Essie - Navigate Her

Lak ze stejnojmenné kolekce pro jaro 2012. Je to světle zelená, řekla bych, že má v sobě trochu šedé, těžko se popisuje, ale na jiných blozích je popisována jako pistáciová. Byla jsem z ní trochu zklamaná, protože podle prvních fotek jsem myslela, že bude právě víc do trávově zelena. 
Sice mám tuhle barvu ráda (ač mi nijak extra dobře nesedí k pleti), ale stejné už mám určitě tři, takže tenhle letěl (a to doslova - do Brazílie :D).
Jinak ale bez výtek, skvělé lakování i krytí.


Esta cor é um verde pistache suave. Aplicá-lo é muito fácil, pois com 2 camadas você obtém uma cobertura perfeita. Eu gosto muito dessa cor, mas já tenho 3 parecidos, então ele está a caminho de sua nova casa no Brasil :D

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:

s petrželí


Denní světlo: