úterý 15. května 2012

Essence - Night in Vegas

Šupinkový lak od Essence jsem si nemohla nechat ujít, protože - pokud vím - je tenhle jediný svého druhu, který lze sehnat v obchodech českých luhů a hájů (a to za hodně dobrý peníz). Šupinky mají nejčastěji oranžovou barvu, která se dle světla mění na žlutou a zelenou. Podle mě obsahuje těch šupinek hodně, protože už při první vrstvě se jich na nehtech uchytí hodně. 
Mám doma na srovnání jeden kousek od Picture Polish a ten jich má mnohem méně. Skoro se mi to menší množství líbí víc, na nehtech je každá šupinka lépe identifikovatelná :) Doufám, že brzo udělám srovnání.


Este top coat especial é cheio de flocos e a cor muda dependendo da luz, ele pode parecer laranja, amarelo ou verde. Este esmalte é facil de aplicar. Na foto usei apenas 1 camada.

1 vrstva Essence Night in Vegas přes černý krémový lak:

Na sluníčku:




Denní světlo:





23 komentářů:

  1. to jsou aspoň prďácký fotky! mě se naopak líbí, že už v jedné vrstvě těch šupinek zůstane na nehtu víc. aspoň jsou pořádně vidět a člověk nemusí na nehtu jednu šupinku hledat lupou :-) soudím ale jenom dle swatchů, páč Essence je jediný šupinkáč co mám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!! Je fakt, že víc je rozhodně lepší než míň!!

      Vymazat
  2. Perfektní fotky! :) Vida, dobrá inspirace, černej lak se šupinkama jsem dlouho neměla, to bych mohla zase zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten mam a je bajecny, vypada moc pekne i na nude lacich, je to takova ozivena nuda :D

    OdpovědětVymazat
  4. musím sa ísť pozrieť či ho aj u nás nemajú aj keď predpokladám že tu sme 100 rokou za opicami ...takže si nerobím nádeje ...ale vyzerá úchvatne ... nie som si ale istá či aj na mojích nechtoch bude vyzerať tak dobre

    OdpovědětVymazat
  5. Já ho mám taky a zas tolik šupinek mi nenabírá... Nebo aspoň Golden Rose Scale Effecty mi toho na štěteček naberou mnooohem víc. :D
    Ale je supr, mám ho ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Golden Rose jsem zapomněla, ale pro mě je tato značka spíš nesehnatelná, ještě ten Nubar, ale ten je zase dražší :)

      Vymazat
  6. Plánuju si ho koupit a srovnat s šupinkatým Nubarem, akorát asi nemám dost tmavý podlak, a na světlejších tolik nevynikne. Mně se takhle líbí moc, když už šupinky, tak ať jsou vidět! A jsem za něj hrozně ráda, konečně si tenhle efekt můžou užít i lidi, co by se jinak třeba k Nubaru nebo hůř - k Nfu Oh ani nedostali. ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tmavých je nejlepší, to je pravda. Já po tom nubaru hodně toužila, ale nechtěla jsem nic jiného, tak mi bylo líto ho objednávat samotný, ale teď už ho brát nebudu ;)

      Vymazat
  7. Ta předposlední fotka je DOKONALÁ!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Já na něj koukala a rozmýšlela se, příště ho beru, vypadá na nehtech luxusně! Jak je to s odlakováním, jde to tězko?

    OdpovědětVymazat
  9. Já ho mám moc ráda. Akorát na tmavě vínovém laku byl ehm.. divný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš ho moc hezky nafocenej! Já si ho plánuju koupit už několik měsíců, ale pokaždé, když jdu do Rossmanna, tak na něj zapomenu a odejdu bez něj :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle lak mám taky a fakt mě dostal:) Pořád jsem se musela koukat na nehty jak se mění a všem jsem to ukazovala:D

    OdpovědětVymazat
  12. Jj, tendle je fakt dobrej. Dokonce se mi líbil i samotnej. Myslím, že za ty peníze je to fakt dobrý investice.

    OdpovědětVymazat
  13. Teda teď jsi mě docela navnadila! Vypadá fakt dobře!:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tento lak bych si pořídila, protože šupinkaté laky hezky drží a samozřejmě se mi líbí. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat