pondělí 21. května 2012

Orly - It's Not Rocket Science

Lak z kolekce pro podzim roku 2010 Cosmic FX. Moc se mi líbí a mám ji doma skoro celou (tzn. že mi chybí jen jedna barva a doteď lituju, že jsem si ji kdysi na veletrhu za pár korun nepořídila).
Základ je tmavě zelený se zlatými šupinkami, lakuje se dobře, ale kryje až ve 3 vrstvách. Mám pro takovéhle - pro někoho "fujtajblové" - laky slabost, čím divnější, tím lepší.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Ve stínu:


7 komentářů:

  1. Cim divnejsie, tym lepsie uznavam aj ja, cize je kraaasny!! A ked clovek nevie urcit ani farbu, to je uuuplne naj! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten teda je!! A skvele se leskne.

    OdpovědětVymazat
  3. mě se taky moc líbí! :-) jenom mi něco strašně moc připomíná a zaboha nemůžu přijít na to, co :-D a budu na to pořád myslet, dokud na to nepřijdu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je skvělej, zrovna jsem si říkala, že musím dát na blog Chinu Glaze - Zombie zest a koukám, že jsou si celkem podobný :) Tento se mi ale líbí asi víc... jsem na tyhle divný laky taky dost ujetá :-D

    OdpovědětVymazat
  5. pořádný žabinec :D ale takové laky já taktéž můžu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezkej, jak na sluníčku, tak i ve stínu :)

    OdpovědětVymazat