středa 23. května 2012

Jade - Vermelho Surreal

Bom dia leitores. Hoje irei falar de outro esmalte holográfico da marca Jade, que se chama Vermelho Surreal.
Como já havia dito, essa marca é ótima, tem boa durabilidade nas unhas e com apenas 2 camadas cobre tudo!! Além de brilhar muito!! =)
O esmalte na luz natural é um tom de vermelho escuro e sinceramente, não é um dos meus preferidos, mas no sol ele fica incrível...Não canso de olhar minhas unhas!!! Se caso as leitoras se interessem em comprar o produto, este blog está vendendo marcas brasileiras para outros países: http://www.brecho-da-kk.com/esmaltes-nacionais.html
Vamos as fotos:

Další lak od značky Jade, tento je zářivý holografický červený. Při denním světle vypadá jako normální tmavě červená, ale na sluníčku úžasně září! Opět skvěle drží a stačí 2 vrstvy.
Pokud by měl někdo zájem, tento brazilský web prodává Jade a posílá i do zahraničí: http://www.brecho-da-kk.com/esmaltes-nacionais.html








16 komentářů:

  1. Ten je nádhernej!!! Červenej! A ještě holograf! Potřebuju! Nutně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Půjde ke mně, tak pak můžeš vyzkoušet!

      Vymazat
    2. Já chci takyyyy! A díky za odkaz, prozkoumám, ale já v těch mimoevropských eshopech teď tak nerada nakupuju, člověk se nemůže ani pořádně rozšoupnout :-(

      Vymazat
    3. Tak ,to máš pravdu :( Já se ještě chci zeptat, jak je to s poštovným, to už jsem včera nestihla.

      Vymazat
    4. Podle mě ta stránka vůbec nefunguje jako eshop, na nic se tam nedá kliknout...

      Vymazat
    5. Jůů, tak to se těším!

      Vymazat
    6. Já na to nekoukala, ale je fakt, že ona to nazývala jako blog, takže se to asi musí objednávat nějak jinak...

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá, co vymyslíte s tím e-shopem. Ceny tam uvedené mají a v podmínkách píší, že koupit musíme alespoň 2 produkty o min. hodnotě 25 reálů. To není zas tolik. Teď záleží, kolik je to poštovné.
    Kruciš, kéž by to bylo ve španělštině, to už bych si snáze přeložila celé sama :D S portugalštinou se musím spoléhat na strýčka Googla ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je dost neobvyklý a červené já ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Isn't it great? Lindo!
    I have it coming in a swap, so excited about it. And I'm not even a red girl!

    OdpovědětVymazat
  5. Holografy mám moc ráda... a tenhle je prostě úžasnej :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mám zase lakové záchvaty ...tak idem zase riadne prešmírovať tvoju stránku ...normálne že závisť ...som zistila že mám žalostne málo lakov ... je to na zaplakanie :)

    OdpovědětVymazat