čtvrtek 22. března 2012

Sephora - Moody Woman, Deep in Her Eyes, It's Time to Rock!

Nemohla jsem nevyužít právě probíhající akci v Sephoře, protože jsem měla už nárok na 40% slevu, vzala jsem si ještě 3 Sephora laky, protože jsem už na ně párkrát koukala, ale bylo mi líto za ně platit plnou cenu.

Pro všechny 3 laky je společné, že se úžasně lakují a kryjí. Štěteček mi vyhovuje, je trochu širší a konec je zaoblený do kulata. Pasuje přesně na moje nehty :)


Moody Woman
Duochromatický lak měnící se ze zelené do modré a ještě s trochou olivové. Já osobně nejvíc vidím zelenou. Ze všech 3 je to můj favorit.

Na sluníčku:




Denní světlo:





Deep in Her Eyes
Fialovomodrý lak se zeleným a zlatým shimmerem. Venku na sluníčku se mi zdál víc do modra, ale nevím, jestli jsem nebyla jen oslněná.

Na sluníčku:



Ve stínu:




It's Time to Rock!
Šedý základ s modrými, fialovými a stříbrnými mini šupinkami. Taky se mi líbí.

Na sluníčku:



Denní světlo: