úterý 6. března 2012

Essence - Glamorous Life 91 (Colour & Go)

Jedna z nových barev ze stojanu Essence. Už při promo fotkách se mi líbil a zaujal mě nejvíc i naživo. Odolat malinové růžové s mini šupinkami prostě nemůžu.

Základ je jelly malinová růžová a obsahuje zmiňované mini šupinky. V lahvičce je docela hodně podobný Kiko 277, takže se můžete v dalším postu těšit na srovnání.
Lakuje se dobře, konzistence je trochu tekutější a hůře kryje. Ve skutečnosti jde víc do fuchsiova.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Denní světlo:




9 komentářů:

  1. Dokonale šťavnatá barva :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ten se mi opravdu hoodně líbí! krásná barva:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barva,taky ho koupím..

    OdpovědětVymazat
  4. Ten u nás neměli, zrada! Musím po něm mrknout v Ústí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak u nás měli z těch nových snad jen tento :D Ba ne, něco jo, ale to se mi zdálo nudné.

      Vymazat
  5. Užasná barva ! :) to je už jeden z nových. Notak já určitš pádím do drogerky :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle odstín je moc krásný, mám červenou strašně ráda. Já už ho skoro měla v košíku, ale protože jsem spěchala a neměla jsem čas stát ve frontě, musela jsem ho tam nechat, což mě teď mrzí. Ale příště už bude můj! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Safra safra..na ten se asi budu muset jít podívat:-D

    OdpovědětVymazat