středa 14. března 2012

Dior - Waterlily

Další případ laku, u kterého jsem hned po shlédnutích prvních fotek na blozích věděla, že ho moc chci. Jen jsem doufala, že se tahle kolekce dostane i do ČR, protože nevím, zda Dior posílá k nám všechny kolekce či ne. Naštěstí se tak stalo, takže byl hned můj a navíc jsem měla ještě v Sephoře 20% slevu, takže nákup bolel o něco míň.

Mentolově zelená s perleťovým shimmerem, konzistence je trochu hustší, ale neředila jsem thinnerem, nějak mi bylo proti srsti prznit Dior lak :)
Jediné, co mě hodně nepřirostlo k srdci, byl štěteček. Tohle je můj vůbec první Dior lak, takže jsem nevěděla, co mě čeká. Štěteček je na mě hodně široký a po stranách je zastřižen. Hlavně ta šířka mi způsobuje problémy, protože mám celkem "hubené" nehty a často jsem přetahovala.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:





Denní světlo: