pondělí 12. března 2012

MAC - Watch Me Simmer lipstick (Shop MAC Spring 2012)

Neobvykle dnes rtěnkový post. Udělala jsem si radost rtěnkou z nové kolekce MAC Shop. Vlastně momentálně ujíždím na rtěnkách a tvářenkách. Tvářenka mě žádná nezaujala, ale tahle rtěnka mi hned padla do oka. Popravdě jsem se šla ze zvědavosti mrknout na Viva Glam, ale ta se mi zdála šíleně zářívá, což mi potvrdil i prodavač. Tahle je teda taky dost výrazná, ale jde mi dobře k pleti (aspoň mi to ten prodavač tvrdil). No ale i mě se na mě líbila, takže nebylo co řešit :) 

Barva je korálová, neobsahuje žádné třpytky, konzistence i výdrž je perfektní.

Fotky na rtech jsou děsný, nechápu, jak to ty kosmetický blogerky můžou dokonale namalovat a nafotit. Nicméně mě trošku omlouvá to, že mám opravdu hodně popraskané rty a ještě můžu být ráda, že jsem konečně vyléčila opar :(



na sluníčku

denní světlo