čtvrtek 8. března 2012

Essence - Midnight Date 01 (Nail Colour 3)

Tuhle lakovací tyčinku jsem si koupila hlavně kvůli šupinkové části, protože takovou Essence samostatně neprodává. Nejsem totiž fanouškem těchto "dvoulaků". Nicméně se s ním lakovalo dobře, je pravda, že ten zbytek, se kterým lakujete, je v ruce poněkud těžší, ale kupodivu mi to vůbec nevadilo.

Už v obchodě mi ta jedna část - modrý shimmer - byla povědomá a doma jsem zjistila, že je to vlastně převlečený lak Hard To Resist (Colour & Go) - viz níže srovnání.

Takže nejdřív fotky samotného laku Midnight Date:

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Denní světlo:

Porovnání Hard To Resist a Midnight Date (na sluníčku):


A teď s 1 vrstvou City That Never Sleeps, na jiný barevný lak jsem ho zatím nezkoušela:

Na sluníčku:



Denní světlo: