čtvrtek 17. listopadu 2011

srovnání zelených "Vánočních" laků/"Christmas" Greens - comparison

Dnes avizované srovnání mých "Vánočních" zelených laků. Nic k tomu psát nebudu, protože většinu mám nafocených samostatně, takže popisek u první fotky je klikací.

Všechny ve 3 vrstvách bez nadlaku:

Na sluníčku:
4. Orly - Meet Me Under the Mistletoe

1. a 5. zasychají do hruba
2., 3. a 4. zasychají do hladka


Denní světlo:




A nakonec lahvičky:

13 komentářů:

  1. tyjooo neukazuj mi to. mně se už z podstaty líběj samozřejmě všechny, všechny na světě, proto se snažím být rozumná a vystačit si s emerald sparkle. ale kurrrva ten glittering garland se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Chceš mě zabít? Taky se pořád utěšuju, že si vystačím s ES...ale ten GG prostě p o t ř e b u j u !

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám pouze Orly, protože to není taková ta typická trávová zelená. Ale ten GG je fakt super, rozhodně o něm popřemýšlím.

    OdpovědětVymazat
  4. tak já jak na ty zelený nejsem, tak tyhle tmavý se mi líbí a zrovna mám na netech takovou zelenotyrkysku, takže já bych si asi nějak neuměla mezi těmito vybrat :D......

    OdpovědětVymazat
  5. Glittering Garland je nádherný, mám Emerald Sparkle ale po tvojom zrovnaní vidím že potrebujem obidva :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní porovnání. Třeba té zelené časem přijdu na chuť... :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1 a 3 možná i 5 :-D Na zelené moc nejsem, ale jeden bych asi do sbírky zvládla :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Glittering garland je úžasný.. teda, všechny jsou úžasní.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Orly má zajímavou netypickou barvu, tu bych taky brala... vlastně všechny bych brala :D

    OdpovědětVymazat
  10. annie, Dashulka, viennettka, Lucia, Markétka: GG rozhodně stojí za to! Myslela jsem, že bude mnohem víc těm zeleným podobný, ale je jinačí a fakt krásnej!

    lovelyhair, Markett, Shaki: Zelená je fajn, ale chce to asi čas, rozumím vám :)

    Limett: Jestli nemáš žádný, tak jeden z nich určitě pořiď, takováhle "vánoční" zelená nesmí nikomu chybět :)

    OdpovědětVymazat
  11. 3 na mňa pôsobí naj..vianocnejšie (čo som to vysklonovala za slovo :D)

    Ten je vazne krasny..mmm
    Mam ho na nechtoch, beriem do rúk striebornú lyžicu a ponorím ju do štedrovečernej polievky.. mnam
    uuž nech je ten stresujuci sviatok tu! :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. I love green comparisons, this was a great one :) Thanks!

    OdpovědětVymazat
  13. Čajová: jj, já se taky těším na Vánoce :D

    lackynails: Thank you! I love greens :)

    OdpovědětVymazat