úterý 8. listopadu 2011

Maybelline - Cherry Sweet

...aneb krasavec z drogérky. Po hodně dlouhé době mě něco od Maybelline zaujalo. Malinová želatinka se zlatými a růžovými mini třpytečkami. Někoho by akorát mohlo odradit špatné krytí, i se 3 vrstvami docela dost prosvítají konečky nehtů. Jinak se ale lakuje normálně, akorát se mi zdá, že docela ubývá, protože jak dávám právě 3 vrstvy a lahvička má jen 7,5 ml, tak mizí rychleji než "velké" lahvičky. Hodně přemýšlím o tom, že si pořídím ještě jednu lahvičku do zásoby :)

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Ve stínu:


Denní světlo s bleskem:


12 komentářů:

  1. Krásný, vypadá jako gumový bonbon :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je prostě tak krásný...už je to několikátý článek o tomhle laku, co čtu...a ještě se mi ho nepodařilo sehnat!

    OdpovědětVymazat
  3. tak sladkyy..mam chut na jahody a ceresne.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. I have this, it's very pretty but I don't like the removal part

    OdpovědětVymazat
  5. Ten sa mi veľmi páči!! Videla som ho v drogérii, ale vo fľaške nevyzeral až tak pekne :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jo na ten jsem koukala, vypadá super!

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá úžasně! No, o to víc mě mrzí, že u nás ho prostě nemají... :/ :)

    OdpovědětVymazat
  8. K., Kyky: Určitě ho mají v Praze v Ross. na Budějovický, tak kdybyste náhodou brousily kolem...

    Shaki, Čajová: jj, on je takový sladký a šťavnatý :)

    Biba: Yes, yummy :D

    Dejnička: Dík a hlavně děkuju za jeho koupení!!!

    Děkuji za komentáře!

    Thanks for your comments!

    OdpovědětVymazat
  9. tak ja po nom uz dlho pokukujem, ale nedari sa mi ho zohnat

    OdpovědětVymazat