čtvrtek 10. listopadu 2011

Dare To Wear - Kiss the Rain

Tento lak je ze stejné kolekce jako Love Potion. Barevně je to šedomodrá a jak název napovídá - vypadá jako celodenní upršená obloha. Obsahuje holografické třpytky, ale není to žádný zázrak. Popravdě mě moc nenadchnul, přijde mi takový smutný ale hlavně mi moc nesluší. Ale za zapůjčení děkuju Dejničce!

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:




Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:


8 komentářů:

  1. Koukni na www.lechat.cz, mám pocit že jsou ze SR, což se ti asi bude hodit víc :) Kdyžtak jim napiš email, já to taky tak udělala, komunikace je dobrá.

    OdpovědětVymazat
  2. A přitom mě se na tobě líbí daleko víc než na mě:-D

    LadyZet, já jsem ho koupila na výstavě Interbeauty Prague.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné odstíny laků,... já si tedy moc nehty nelakuji ale v poslední dobře mám takové období kdy si je snad každý týden lakuji, zamilovala jsem se do lakůod HM

    Zrovna na mém blogu probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Připomíná mi OPI DS Sapphire a ten mě trochu nudil, tak se bojím, aby to s tímhle nedopadlo stejně :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se teda strašně líbí! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten je strašně krááásnej :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. viennettka: Jo barevně jsou si podobný, ale Opi je lepší holograf :)

    Díky všem za komentáře!

    OdpovědětVymazat