neděle 6. listopadu 2011

Chanel - Pirate

Nejdřív bych se chtěla omluvit za nepřispívání, protože jsme měli počítač - pro mě nečekaně - v servisu na vylepšení. Jenže bohužel z mé strany přišlo spíš zděšení, protože dostal nové Windows, kam nejde nainstalovat můj historický oblíbený program na úpravu obrázků a ten narychlo stažený z internetu nejen že je v angličtině, ale zdá se mi, že ty výsledné fotky nějak rozmazává a nejsou tolik kvalitní. Jediné, co umí navíc, je copyright, ale bez toho bych se obešla. Takže fotky stojí celkem za prd, ale je pravda, že jsem je fotila za velmi bídného tmavého počasí...

A navíc mě štve, že to vyšlo zrovna na můj nový Chanel, který byl láska na první pohled a chtěla jsem vám ho co nejdřív ukázat. Je to zářívá jelly červená, ale docela dobře kryje, i když i se 2 vrstvami prosvítají konečky. Lakuje se ale úžasně a schne i bez nad laku do pěkného lesku. Ani jsem ho zatím neporovnávala s žádnou červenou, co mám doma, možná se k tomu někdy dokopu :)

2 vrstvy bez nadlaku:

Denní světlo:




Denní světlo s bleskem:


10 komentářů:

  1. Já nevim jak ty, ale já vidím pěkné fotky a krásné lakování :) a to jsem je zkoumala, kde vidíš ty nedokonalosti :)

    Jinak, moc pěkná červená, taková klasika. Vypadá krásně leskle a šťavnatě, to já na červených moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Lakování ujde, to jo, ale ta kvalita zmenšených fotek je podle mě mnohem horší než u předchozích příspěvků, zdá se mi to takový neostrý.
    Ale s ostatním souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc prosím, dokopej se! Nebo aspoň kukni na lahvičky a napiš mi, protože já jsem si ho v obchodě rozmluvila, ale teď mě tvoje fotky naprosto uchvátily!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Právěže mně se ty fotky hrozně líbí, hlavně ty první tři. Lak je moc hezký, ten lesk taky. Vodoznaku jsem si všimla, nejdřív jsem myslela, že mám na monitoru nějako šmouhu, tak jsem to začala otírat :D Né, mně se tyto vodoznaky hodně líbí, nechala bych ho, akorát bych ho dala možná níž nebo výš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dejnicka: Pokusím se...

    sonidlo: Hele, já jsem ráda, že jsem to tam vůbec dostala, mně se to přes taky nelíbí, musím ten program ještě pořádně prostudovat :D

    OdpovědětVymazat
  6. a v jaké Ikee jsi byla? já to kupovala v Praze na Černém mostě. Měli to hned u kas.

    OdpovědětVymazat
  7. na to len dve slova - krasna klasika!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá úžasně! <3
    Co se týče vodoznaku, mně taky vůbec nevadí, jen pravda, kdyby by byl níž, bylo by to lepčí... ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, tak to je asi najkrajšia červená akú som kedy videla! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Kyky: ad vodoznak - už jsem na to přišla, tak už to příště nebude překážet přes fotku :)

    Cookie, LuLu: Nezbývá než souhlasit!

    OdpovědětVymazat