neděle 6. listopadu 2011

Chanel - Pirate

Nejdřív bych se chtěla omluvit za nepřispívání, protože jsme měli počítač - pro mě nečekaně - v servisu na vylepšení. Jenže bohužel z mé strany přišlo spíš zděšení, protože dostal nové Windows, kam nejde nainstalovat můj historický oblíbený program na úpravu obrázků a ten narychlo stažený z internetu nejen že je v angličtině, ale zdá se mi, že ty výsledné fotky nějak rozmazává a nejsou tolik kvalitní. Jediné, co umí navíc, je copyright, ale bez toho bych se obešla. Takže fotky stojí celkem za prd, ale je pravda, že jsem je fotila za velmi bídného tmavého počasí...

A navíc mě štve, že to vyšlo zrovna na můj nový Chanel, který byl láska na první pohled a chtěla jsem vám ho co nejdřív ukázat. Je to zářívá jelly červená, ale docela dobře kryje, i když i se 2 vrstvami prosvítají konečky. Lakuje se ale úžasně a schne i bez nad laku do pěkného lesku. Ani jsem ho zatím neporovnávala s žádnou červenou, co mám doma, možná se k tomu někdy dokopu :)

2 vrstvy bez nadlaku:

Denní světlo:




Denní světlo s bleskem: