úterý 15. listopadu 2011

China Glaze - Glittering Garland

Z aktuálních vánočních kolekcí mě žádný lak nenadchnul tak, že jsem ho hned musela kupovat a ani Glittering Garland jsem nutně nepotřebovala. Ale objednávala jsem si nadlak a tak spíš z velkého fandovství zelených laků jsem do košíku přihodila i tento. A nakonec nelituju. Základní lak je tmavozelená želatina s výraznými zelenými a zlatými (?) šupinkami. Lakoval se opravdu luxusně a dobře kryl. A navíc testováním jsem zjistila, že žádný stejný nebo hodně podobný nemám (výsledek mého srovnávacího testu je připraven na čtvrtek). Takže jen samá pozitiva :)

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Denní světlo:


S bleskem:


9 komentářů:

  1. na zimu úžasný! k tomu naladit tmavozelenú gliter linku nooo :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Na to že je zelený se mi dost líbí :-) A sedne ti jak "prdel na hrnec" :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně vidím Vánoce, stromeček, ozdoby..!

    OdpovědětVymazat
  4. :O Panebože, tak ten JE! Ten úplně chci. Strašně ti sedí :)

    OdpovědětVymazat
  5. včera jsem si ho objednala, tak snad příští týden nalakuju :-) je krááásnej!

    OdpovědětVymazat
  6. viennettka :D To teda jo!

    Dazz: Dík! Fakt stojí za to!

    Jitulikaaa: Myslím, že nebudeš litovat!

    Dík všem za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je úžasnej! Miluju zelené laky a z tohohle úplně křičí Vánoce... :)

    OdpovědětVymazat