neděle 13. listopadu 2011

Illamasqua - Bacterium

Světle hnědý s perleťovými světle modrými odlesky. Zajímavá barva, ale na mě naprosto neslušívá. Hlavně vůbec nešla nafotit reálná barva - je víc světlejší - nejvíc se podobá foto č. 5. Lakuje se dobře, je trošku vodovější a pruhuje. Vlastně je to první lak, při kterém jsem si po nalakování řekla "ten je ošklivej", a proto děkuju Day za zapůjčení a ušetřené peníze!

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:


11 komentářů:

  1. Tak ten je vážně zvláštní, i když já osobně teda nemůžu říct, že by byl ošklivý, na druhou stranu není ani moc hezký... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nice color ! I fancy your blog a lot
    Ładny kolor - podoba mi sie twój blog :)

    http://myministyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Přemýšlím, jestli by mi slušel. Ale zrovna na té 5. fotce se mi líbí nejvíc...

    OdpovědětVymazat
  4. Kyky: Ono to asi souvisí i s tím, že mi naprosto nesluší, takže je ošklivý :D

    Mini Style: Thanks!

    sonidlo: No jestli se Ti nejvíc líbí na 5., tak to by mohlo fungovat, protože Tobě sluší všechno!

    OdpovědětVymazat
  5. Not as bad as I thought it would be. You make it look good!

    OdpovědětVymazat
  6. Není zač, já ho mám kupodivu docela ráda, je to paradox, je tak hnusní až je krásný /kromě na přímém slunku, já fakt nerada pruhy/. Ale já jsem zatížená na podivně hnědé a rezaté asi jako ty na zelené.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten by mě odradil už názvem a fotky to dokonaly...

    OdpovědětVymazat
  8. tak já jsem asi divná, ale mně se líbí :D, ovšem neslušel by mi též, takže nic.....

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se nezdá špatný, škoda těch pruhů :(

    OdpovědětVymazat
  10. ...to je hodně zvlastni barvicka... nejdriv jsem si rikala - mmmm ne-e... ale jak si prohlizim ty fotky, zacina se mi libit:-)
    nejvic se mi libi fotky, ktere mas z denniho svetla:-)
    nicmene "musthave" to pro me rozhodne neni, pruhovani nemusim:)

    OdpovědětVymazat