čtvrtek 23. června 2011

Kleancolor Chunky Holo Bluebell over OPI Dating a Royal

Konečně jsem se dokopala k nějakému vrstvení, tentokrát za to může Kleancolor, protože jejich Chunky laky se mi děsně líbí, takže jsem je musela mít i přesto, že jsem věděla, že bude to vrstvení potřeba.

První úlovek je Chunky Holo Bluebell, základní barva vypadá jako tmavomodrá, ale samotná na nehtu není skoro vůbec vidět. Nejhezčí jsou samozřejmě na něm šupinky měnící barvu od oranžové (ta je vidět nejčastěji) na žlutou přes zelenou a možná i růžovou. Co jediné je trošku na obtíž, že děsně smrdí.

Nakonec jsem se rozhodla ho navrstvit přes modrou barvu, ale rovnou říkám, že jsem na jeden prst nejdřív zkoušela přes černou a je to skoro hezčí :)

A ještě nakonec, pokud by někdo nevěděl nebo ho to zajímá - laky Kleancolor (a další lakové i kosmetické značky) se dají za velmi rozumnou cenu zakoupit v shopu BeautyJoint.com. (Já si kupovala 4 laky a 4 rtěnky, vešla jsem se do bezdph limitu, balíček došel asi za 10 dní, jediný nezdar byl, že jeden lak byl rozbitý, resp. zřejmě byl rozbitý už když ho balili, ale ono to v podstatě nešlo poznat, já na to přišla, až když jsem ho chtěla otevřít a on se mi rozpadl v ruce).


3 vrstvy OPI, 2 vrstvy Kleancolor, nadlak Seche Vite/OPI 3 coats, Kleancolor 2 coats, Seche Vite topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:


Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


Omlouvám se za konečky, Seche mi je opět trochu sežral.