pátek 17. června 2011

Deborah Lippmann - Glitter in the Air

Vůbec jsem ho nechtěla, zdál se mi takový nijaký, až mi Viennettka psala, že je krásnej a unikátní, že žádný takový lak neexistuje. No a tak to ve mě začalo hlodat a navíc už je skoro nesehnatelný. Takže nešlo odolat a zakoupila jsem si taky jeden kousek.

Barva je velmi světle modrá s růžovými a modrými šestiúhelníčky a malinkými třpytkami. Při pohledu na lahvičku jsem si říkala, že by třeba mohl krýt v rozumném počtu vrstev, ale omyl.  Namatlala jsem jich 5 a stejně jsou konečky nehtů vidět. Navíc jsem měla docela problém s lovením glittříků, nějak se jim ven nechtělo, takže na nehtech jsou dost v chaosu. Ale i přes 5 vrstev celkem obstojně zaschnul. Vrstvit na jiný lak jsem ho zatím nezkoušela, ale určitě se na to bude hodit víc. Ale i tak jsem ráda, že jsem nakonec dala na Pétina slova a koupila si ho.


5 vrstev s Orly Sec n Dry/5 coats, Orly Sec n Dry topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash: