středa 29. června 2011

Essie - Mink Muffs

Tohle asi nebude vyloženě letní barva a vlastně je to barva, u které nevím, jestli se mi líbí nebo ne a jestli mi sluší nebo ne, ale každopádně z nějakého důvodu se mi hrozně nechce se ho zbavovat. Možná je to právě tou barvou, připadá mi jako čokoládový puding nebo  mléčná čokoláda - mňam :)

3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


12 komentářů:

  1. asi nejhezčí hnědá, co jsem zatím viděla. krásnej a sluší ti ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná hnědá, dostala jsem chuť na mléčnou čokoládu.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásná hnědá,máš krásný nehty,takže vypadá každý lak na tobě dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. já bych se ho určitě nezbavovala! je to krásná barva až jsem z ní dostala chuť na ten pudink :-)

    OdpovědětVymazat
  5. přesně tak, úplně čokoládovej,rozhodně nechat, sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za komentáře a pochvaly, díky tomu ho mám mnohem radši :)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsem si myslela, že je víc do šeda, no teď nad ním budu slintat, tak nevím, jestli poděkovat za krásné fotky, nebo tě prolínat, že bude vítr v peněžnce.

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, čokoládový puding. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám na něj stejně nerozhodný názor jako ty, takže rozhodně nechat a časem uvidíš;-)

    OdpovědětVymazat
  10. oh boy, this looks just like chocolate pudding :-D
    fantastic color!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahhh, I got this one too! I like it, I don't wear it too often, but I definitely like it!

    OdpovědětVymazat