pondělí 6. června 2011

Cult Nails - Captivated

Jakmile jsem uviděla první jednu jedinou promofotku, hned jsem musela objednávat, protože tahle barva byla přesně ta, která mi chyběla a moc jsem ji chtěla. Jednoznačně jsem našla nového letního oblíbence.

Želatinka je korálovorůžová s opravdu poctivou náloží zlatých a korálových glittrů (přesně, jak se píše v oficiálním popisu :) Glittříky jsou trochu větší, ale přesto se lakuje poměrně dobře, nebylo třeba ani thinneru. Já jsem nechala pro jistotu vždy každou vrstvu trochu zaschnout, aby se mi ty třpytky neshrnovaly, takže se lakoval bezproblémově. Po zaschnutí není úplně nejhrubší, ale vrstva nadlaku by mu prospěla.

Laky Cult Nails se dají sehnat z přímo z eshopu Cult Nails. Jeden lak stojí 10 dolarů a poštovné za jeden lak je 6 dolarů (co jsem koukala, tak při koupi 2 kusů je poštovné 8 dolarů a dál už nevím :). Balíček mi přišel asi za 14 dní.

3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/Shade:


Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


Žádné komentáře:

Okomentovat