úterý 14. června 2011

Color Club - Ulterior Motive

Dnes vás nebudu unavovat dlouhým textem, protože nějak nejsme schopná nic kloudného vymyslet. Prostě fuchsiová s růžovými a modrými mini třpytkami, lakoval se celkem dobře, samotná barva základního laku není špatná, ale vůbec se mi nelíbí ty třpytky v něm. Takže celkový dojem nic moc.


3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:



Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


11 komentářů:

  1. looks pretty excellent on you.
    And the colour is gorgeous!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kočky mají takvé pořekadlo... "co to sakra meleš, ty vořechu?!" Mně se teda jako líbí hodně, takže vás nechápu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se přidávám k "nic moc". Prostě nemám ráda fuchsiovou s modrými třpytkami. Jak u laků, tak u rtěnek.

    OdpovědětVymazat
  4. A já už chtěla napsat: konečně hezká barva! Ale chápu, že ta modrá umí štvát a na fotkách se tváří, že není:-(

    OdpovědětVymazat
  5. podle mě opět, kdyby tam nebyly ty třpytky tak by to byla moc hezká barva. ale takhle opravdu nic moc...

    OdpovědětVymazat
  6. Une Ruxi a Paris: Thank you :)

    Borůvka: Někdo holt musí jít proti proudu :)


    Jsem ráda, že nejsem jediná, komu se zdá nic moc :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahhh, so pretty! I love colors like this!

    OdpovědětVymazat
  8. Hele a mě se taky líbí, právě ty třpytky. Jako netvrdím, že by mi slušel (celkem jistě ne), ale na tvých fotkách se mi líbí, protože je jiný. Barva mi přijde masově fialová a modré odlesky.

    OdpovědětVymazat
  9. Varnish Vixen: I don't like the blue shimmer in it :(

    Day: Fakt jo? No já nevim... neee, nepřemluvíš mě, je nic moc ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně teda připadá krásný, líbí se mi s třpytkama a líbil by se mi i bez nich!

    OdpovědětVymazat