čtvrtek 2. června 2011

China Glaze - Caribbean Blue

Na začátek malá technická poznámka: komentovací systém Intensedebate si nějak nerozumí s bloggerem, nebo co, v minulým příspěvku mi všechny komentáře zmizely, mám je teda pořád na účtu u Intensedebate, ale nějakou záhadou - aniž bych cokoliv, kdekoliv během dne měnila, prostě zmizely a zůstalo tam klasický bloggerský komentovací okno. Zatím teda u Intensedebate zůstanu, ale jestli to půjde takhle dál, vrátím se ke klasickýmu bloggeru. Omlouvám se za nepříjemnosti, ale není to způsobeno mojí vinou (aspoň doufám :) a předem děkuju, že to nevzdáte a budete komentovat dál.


A konečně k dnešnímu laku:
Světle modrá, skoro jako letní nebe, se stříbrnými minišupinkami. Takhle na fotkách na mých nehtech se mi docela líbí, ale ve skutečnosti jsem nějaká rozpačitá, zda mi sluší nebo ne. Jinak jsem s ním neměla žádný problém.

3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:


Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


Žádné komentáře:

Okomentovat