středa 1. září 2010

Rescue Beauty Lounge - Lulu

Můj první RBL! Asi si dokážete představit, jak moc šťastná jsem byla, když mi přišla obálka s vytouženým lakem. Světlounce růžový a slaďounký. Měla jsem s ním pocit takových čistých a vymydlených rukou. Opravdu jsem si ho zamilovala.

Ovšem při první vrstvě jsem byla trochu rozpačitá, protože se mi celkem špatně nanášela a pruhovala. Druhou jsem trochu vychytala, protože bylo potřeba dávat silnější vrstvu, ale stejně to pořád nebylo ono, tak jsem musela přidat třetí. Výsledek byl úžasný, nicméně to vůbec neschlo ani se Seche Vite a vzhledem k tomu, že jsem lakovala večer před spaním, tak ráno jsem měla na dvou nehtech otisk polštáře (peřiny, medvídka?) Nicméně, vzhledem k tomu, že to nebyla levná záležitost, tak mu určitě dám ještě šanci či spíše několik šancí (asi tolik, dokud nedosáhnu dna lahvičky :)

Fotky jsou s bleskem pod lampičkou, ale myslím, že barva odpovídá:





15 komentářů:

  1. Ten je! <3 Ale otisklej medvídek, to je vážný. Ale asi bych přežila i to, tak moc je krásnej, nejkrásnější. Lulu co nikdy nebude senátorkou.

    OdpovědětVymazat
  2. An: Je 100% mňamkovej!!!

    Anna: Ano, ano, je to vážný, ale aspoň si to o sobě uvědomuju a to už je první krok ke zlepšení :) Ovšem tý senátorce nerozumím :((

    OdpovědětVymazat
  3. To je z toho popisku z ofi stránek. Já to mám asi nadosmrti uvízlý v hlavě a dycky když ten lak vidim tak se mi to vybaví. Omlouvám se za nesrozumitelný plácání. Zkusim to omezit.

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, děkuju za vysvětlení! Vůbec se neomlouvej, neomezuj a klidně plácej, alespoň si rozšířím obzory.

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj blog jsem si hned oblíbila, dostal mě Flying Dragonem a teď už každým dalším příspěvkem!

    OdpovědětVymazat
  6. Sonidlo mockrát děkuju!!! Úplně se mi z toho vehnala červeň do tváří *hořím* :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já na krémovky moc nejsem, ale tahle je překrásná! :-) A máš moc pěkný tvar nehtů ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju! Já taky na krémovky moc nejsem, mám radši když se to pořádně třpytí, ale tahle je fakt super :D

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná růžová, taková se povede málokdy! A přeju hodně trpělivosti, já měla jedinou RBL- nádhernou červenou, ale prostě to nešlo- špatně se lakovalo, blbé schnutí + ještě zabarvovala nehty i přes podlak:,-(

    OdpovědětVymazat
  10. Já měla/vyzkoušela asi 5 RBL a blo to jak na houpačce, což mi vzhledem k ceně trochu vadí:
    Killa Red (dejničky) barvil jako blázen.
    Moulin Rouge táhl se jak těsto
    Locavore nejlepší glitry co jsem vykoušela
    Diddy mow úžasný
    360 lak č. 1

    OdpovědětVymazat
  11. Když mám problém se schnutím laku, tak si lehnu a ruce dám do polohy abych je nikde neotřela a usnu :-D za hoďku se vzbudím a lak je uschlý a ruce pořád ve stejné poloze :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Katiie: Probudit se za hoďku ve stejný poloze - to se mi ještě nikdy nepodařilo :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tento je uplne super! Mám rada všeliaké farebné laky ale aj takéto také jemné :)

    OdpovědětVymazat