pondělí 27. září 2010

Misa - It's You

Tmavě šedo-černý lak se zelenými a růžovými odlesky z What I Like About You Collection Fall 2010. Moc se mi na fotkách líbil a tak jsem si na zkoušku vybrala tenhle. Je to totiž moje první zkušenost s laky Misa a musím říct, že jsem moc spokojená, štěteček mi vyhovuje a lakuje se bezvadně. 

Na fotkách jsou 3 vrstvy bez nadlaku.




14 komentářů:

  1. Ve skutečnosti je mnohem hezčí, hodně blbě se mi tyhle laky fotí.

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi pekný lak, zaujímavý a proste ho chcem!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Simuša: Správně!
    sabbatha: Very good choice :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky! Já ho mám teprve na cestě, ale moc se na něj těším :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Diky! Určo se máš na co těšit ;)

    OdpovědětVymazat
  6. this is sooo gorgeous! great swatch :) i just bought it and can't wait to wear it!

    OdpovědětVymazat
  7. Thanks Kellie! You will love it ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to už je vysloveně provokace, jakýkoliv lak vyfotíš chci. Přesvědčila jsem se, že nebudu potřebovat žádný lak od Misy a teď toto, je překrásný. Jinak jejich štětečky jsou moje nejoblíbenější a moc dobře se drží.
    Odcházím zkoumat H2T.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem z Misy úplně nadšená, taky pořád zkoumám H2T a pídim se po fotkách na netu, myslím, že brzy svoji Misa kolekci rozšířím :) A tu provokaci si nech! Myslíš, že já nemám skoro vždycky podobnej pocit, když vlezu k Tobě?! :D

    OdpovědětVymazat