čtvrtek 23. září 2010

OPI - Vodka & Caviar

Původně jsem se červených laků bála, ale díky Aničce z Nalakovaného blogu mám nové objekty touhy - červené laky. K tomuhle jelly laku s jasně červenou barvou není třeba nic dodávat, snad jen že se lakuje pohádkově a na fotkách mám 2 vrstvy bez nadlaku.




7 komentářů:

  1. Dala jsem ho pryč, ale na tobě vypadá tak, že bych ho pomalu znova chtěla :-)
    Ale néé, moje červená favoritka od OPI je Comet loves cupid

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasnááá, ale červenej na nechtoch sa ja nikdy nenasýtim :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný, já ho mám zase díky holkám z MakeUp fóra :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho taky poslala a teď si to vyčítám. Je to taková ulimativní červená červená.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti sluší, já ho až donedávna neměla a nevím jak jsem to bez něj vydržela, je to klasika;-)

    OdpovědětVymazat