sobota 25. září 2010

China Glaze - Re-Fresh Mint

Světle zelená mentolka z Up & Away Collection, lakuje se krásně, mám 3 vrstvy.




A nakonec malý kvíz: Hádejte, copak je to za rostlinku? ;)

10 komentářů:

  1. Mäta! Mám jej plný črepník :-)
    A nechtíky opäť krásne!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky! A ještě mi navíc potom voněly ruce :D

    OdpovědětVymazat
  3. Posílám ti ocenění tady:
    http://sonidlo.blogspot.com/2010/09/blog-with-substance-tag.html

    OdpovědětVymazat
  4. Když já ti tak závidím, že ti slušel. A moc, mě ani trochu.
    Já su asi divná, ale já nejradši mátový čaj.

    OdpovědětVymazat
  5. Mátovému čaji jsem zatím nepřišla na chuť, přijde mi, jako bych pila žvejkačky.
    Ovšem máta v laku na nehty je krásná! I když jak na to teď koukám, tak ta zelená barva máty se tomu laku vůbec nepodobá :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je kráásný..hlavně ti na nehtech sluší ;)
    Já bych ale na sebe minty laky dát nemohla, protože jak na sebe dám cokoli bledýho zelenýho, vypadám, že je mi špatně...možná by to nehty až tak neudělaly, ale zvyk je zvyk :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za pochvalu :)
    Já mám taky u odstínů zelených stejný pocit jako Ty, ale chce to vyzkoušet. Třebas právě tenhle mě příjemně překvapil!

    OdpovědětVymazat