čtvrtek 9. září 2010

BB Couture - Adios Mo Fo

Tenhle lak byl trošinku zklamání. Je to sice nádherný světle modrý krémový lak, ale ty mikrotřpytky, co jsou hezky vidět v lahvičce, nejsou na nehtech skoro vidět. Lakoval se ale moc dobře, na fotkách mám 2 vrstvy.







6 komentářů:

  1. A proto nemám ráda mikotřpytky, které jsou vidět jen na vzdálenost 5 cm od obličeje. Ale je moc heký, připomíná mi Cattitude (něco) z OPI Shrečí kolekce.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejhorší je, že v lahvičce to vždycky vypadá tak nadějně, ale pan na nehtech to je úplně něco jiného :(

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo, znamená mo fo to co si myslim že znamená? jestli jo tak je to nejroztomilejší název laku co znám.

    OdpovědětVymazat
  4. Hele, mě by to teda taky zajímalo, co to znamená. Už jsem na nějakým blogu viděla, že se nad tím pozastavovali, ale nebylo to tam dovysvětlený :( Napovíš mi?

    OdpovědětVymazat
  5. no já myslim jestli to nebude motherfucker...

    OdpovědětVymazat
  6. jj, ale já, slušně vychovaná holka, jsem se na to ani neodvažovala pomyslet :D

    OdpovědětVymazat