pondělí 30. srpna 2010

Claire's Mood - Happy/Earthy, Fabulous/Funky, Peaceful/Confident

Tak konečně jsem se k nim dostala. Ale byla to tedy práce. Nejhorší bylo, že na mě vlastně mají neustále barvu, která je v lahvičce. Vzhledem k tomu, že mám pořád studené ruce, změnily barvu pouze po ponoření do velmi horké vody. Tudíž omluvte, že mám na fotkách mokré ruce. No a nakonec jsem ještě byla ráda, že jsem neutopila foťák. A vůbec fotky nejsou nic moc, nějak mi prostě nešly vyfotit, potvory! Ve skutečnosti jsou Happy a Fabulous víc jasnější a zářivější barvy a Peaceful je víc do tyrkysova. U Happy byl rozdíl barev největší, byla to opravdu svítivě žlutá a ne taková podivně zelená, co mám na fotce.

Lakování nic moc, štětečky se mi moc nelíbily, ale dalo se to zvládnout. U Happy a Fabulous mám 3 vrstvy, u Peaceful jen 2, plus jedna vrstva nadlaku, protože zasychají matně.

Takže nakonec to není žádný zázrak, protože na mých nehtech vypadají pořád stejně jako klasické laky. Celkem zklamání.

První foto - tak vypadá lak víceméně neustále, další foto při změně teploty:

Happy/Earthy




Fabulous/Funky





Peaceful/Confident




7 komentářů:

  1. Mě se nejvíce líbí Fabulous/Funky. Ale jinak jsem čekala, že to bude o něčem jiném.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj favorit je Happy/Earthy a čekala jsem taky něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňa najviac očaril Peaceful/Confident. No, očaril je asi silné slovo :-)
    Možno bude tá menivá farba lepšia na zimu, keď budeš prechádzať z mrazu do vykúrenej miestnosti... hmm, mohli to namiešať citlivejšie na teploty :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nevím, mám asi extrémně ledový ruce :D Myslím, že na nějakém blogu jsem to viděla na dlouhých nehtech a ty konečky, co přesahují prsty, už měly jiný odstín, tak možná, že na těch to funguje lépe.

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů, tak moody laky jsem do dneška neznala :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já myslím, že jsi ani o moc nepřišla :D

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěla bych takovou červenou- aby mi dělala klasickou rudou a pak tmavou vínovou, juj to by bylo:-D

    OdpovědětVymazat