středa 25. srpna 2010

China Glaze - Flying Dragon

Krásná fialová barva s růžovými a modrými třpytkami. Zasychá matně, potřebovala jsem 3 vrstvy. Tomuhle laku jsem přišla na chuť asi až po čtvrtém nalakování a teď patří mezi moje oblíbence. 

Jediné, co mi na něm vadí je, že se mi odlupují konečky po jednom dni nošení, i když používám podkladový i vrchní lak stejný jako u jiných, které mi vydrží déle. Proto mám zřejmě nedůvěru k lakům China Glaze a zatím mám ve sbírce jenom 2 kousky a shodou okolností se mi ten druhý loupe po dni nošení úplně stejně jako tenhle. Oba jsou to neonové odstíny, takže to je možná tím, ale neonky od jiných značek mi tohle nedělají, tak nevím...

Bez nadlaku:

S nadlakem Seche Vite:

A detaily:

5 komentářů:

  1. Krásný příspěvek! Jsem moc ráda, žes napsala o tomto laku, taky ho chci vyzkoušet. Já mám neonový Turned Up Turquoise a ten se taky hned druhý den odlupoval, ale jinak je nádherný. Ostatní China Glaze, co mám, se mi tak nikdy neolupovaly, drží dobře. Jen nemám moc ráda ten jejich štěteček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky!! Je opravdu nádherný! Tak to vypadá, že odlupování je nemoc všech neonek od ChG, ach jo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mi to chvilku trvalo, ale našla jsem tvůj blog (přes google profil to nešlo, až přes twitter) a huráááá, máš ho pěkný.
    A laky je opravdu parádní (fotky taky), já jsem ho zkoušela a takhle pěkně nevypadal.
    Já mám neonky od Color Clubu, ale neodlupovaly se mi ani Chiny, ale je fakt, že ten kapičkukumulující štěteček je na neonky vysloveně nepřátelský.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak Tě tu vítám :) Děkuju za pochvalu, ale ještě se mám co učit! Mě právě trvalo dýl, než jsem si u tohohle laku zvykla na lakování, a teď jsem ráda, že jsem ho hned nevyhodila :)

    OdpovědětVymazat
  5. No tento láček je fakt krásný. Já mám doma asi tak 10 China Glaze a celkem vydrží. Mám hlavně kolekci Tis season to be Naughty and Nice Collection. Ty vydrží celkem dlouho.

    OdpovědětVymazat