čtvrtek 19. srpna 2010

Nové laky

Dneska jenom rychlovka. Nové láčky od Claire's:
Blue Skies, Glitz and Glam (na ten se těším nejvíc :))


Happy/Earthy, Peaceful/Confident, Fabulous/funky



Snad je brzo nalakuju a ukážu světu :)

9 komentářů:

  1. Ty první dva vypadají skvělě :) A jinak Mood laky mě nenadchly. Možná by to chtělo jiné barvičky :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na Mood strašně zvědavá, v lahvičkách se mi ty barvy líbí, hlavně Happy/Earthy (miluju zelenou :)), uvidíme, co to udělá ne nehtech!

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na Mood taky hrozně zvědavá. Odkud je vlastně máš, smím-li se zeptat? :)

    OdpovědětVymazat
  4. eBay ;) Doufám, že hnedka v pondělí se na ně vrhnu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem tak začala googlit, tak ta zelená není vůbec, ale vůbec špatná :) A to se musím přiznat, že zelenou taky miluju :D No už se těším na příspěvky o lacích :)
    Škoda jen, že i ČR není nějaký e-shop s touto značkou :-/
    Musím říct, že to mám s objednávám ze zahraničí moc složité :(
    Tak, teď jsem si u Tebe vylila srdíčko a můžu jít zase lakovat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já to naštěstí (bohužel) nemám s objednáváním ze zahraničí složité, ale stojí to fůru peněz a výsledek tomu někdy neodpovídá :( Nediv se, že odpovídám takovým ošklivým tónem, ale právě jsem se nalakovala tím Blue Skies a výsledek ... Snad to sem zítra stačím dát :))

    OdpovědětVymazat
  7. Jéééé (Day při pohledu na laky svítí oči jako stowatové žárovky), nemůžu se dočkat...

    OdpovědětVymazat
  8. U nás je tahle značka v obchoďáku, je tam přímo celý shop téhle značky a mají tam fakt supr doplňky, od příčesků přes různé vychytávky do drdolů až po barevné pramínky do vlasů. A laky tyhle všecky.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heleno, v Praze je taky, ale bohužel tam vedou jen ty malé lahvičky a ty většinou stojí za nic :(

      Vymazat