sobota 23. února 2013

Risqué Dogs - Husky

Dnešní lak je brazilský od zn. Risqué z kolekce Dogs. Celkem jich je jen 7 a já jsem moc ráda, že se mezi ně dostal zrovna Husky, protože toho mám doma :)
Barva je tmavší modrá, ale s kapičkou zelené. Nejsem si jistá, jestli to mělo být jako modré oči haskounů, nicméně podle mě je tihle hafani mají světlejší. Konzistence je trochu vodovější, skoro jde do želatinkova. Lakoval se hrozně, ale je to jen a jen chyba štětky (jinak se to ani nazvat nedá), která je příšerná (viz níže obrázek). Barevně si mi ale hodně moc líbí!

Husky é um azul escuro com verde. É um pouco ralo mas sua aplicação é boa, ele cobre com 2 camadas. Mas seu pincel está horrível!!! Que pena! No geral eu amo esta cor e amo o nome porque meus pais tem um cachorro Husky ;)

WTF?

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Ve stínu:


Opravdový husky :)

Máte taky při swatchování pomocníka?
"Husky jo, no to by mě teda zajímalo... A jaký lak se jmenuje po mě???"