úterý 19. února 2013

F&F - 101

Nejdřív o kosmetice F&F obecněji - vůbec mě neláká, nemám k těmto druhům z velkoobchodů moc důvěru, a to ani třeba H&M a spol., hlavně tedy k dekorativce. Laky jsou ještě to jediné, co jsem ochotná vyzkoušet, ale musí to být s velkou slevou. Tenhle nejen, že byl ve slevě za nějakých 30,- Kč, ale nakonec mi ho koupila kamarádka k Vánocům, tak mě nestál nic, z čehož mám nakonec radost...

Metalický modrošedý lak od F&F, který obsahuje růžové mini šupinky. Barevně se mi v lahvičce líbí, bohužel na nehtech docela pruhuje a navíc se díky hustší konzistenci nelakuje moc dobře, ale je možné, že by to zpravila kapka thinneru. Ale když to vezmu kolem a kolem, tak nic moc a další už si v Tescu nekoupím.

Este azul metálico contém pequenos glitters pink. O pincel é bom mas um pouco grosso.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Ve stínu:


6 komentářů:

  1. mne sa páči ;)

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne drahy kupil sest kuskov :D Ale teda, niekore su krasne a celkom fajn, stetceky tenke, co ja rada. Ale tie, co sa mi najviac pacili vo flasticke su naozaj najskaredsie :/

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti, páč tobě snad sluší všechno :D ale je vidět, že aplikace nebyla nejjednodušší a já taky nejsem fanda FF.

    OdpovědětVymazat
  4. @Jana: Souhlas!

    @Armen: Oni barvy nemají úplně k zahození, ale dají se sehnat i u kvalitnějších značek, takže za mě ne!

    @mafi: Ó, dík! Ale máš přesně pravdu!

    OdpovědětVymazat
  5. Linda a cor!!! bjins!!!
    miimix.blogspot.com.br

    OdpovědětVymazat