úterý 5. února 2013

Hare Polish - Amethystos

Jak možná víte, už delší dobu mám raději "indie polishes". V podstatě jsem z hledáčku vytěsnila klasiku jako OPI, China Glaze a spol. Hlavně je to tedy tím, že mají originální barevné kombinace a z velkého procenta glittrové laky, které mám teď raději. Většinou je kupuju na etsy, ale je fakt, že jsou v podstatě dost drahé. Ceny se pohybují od 7 do 13 dolarů za kus.

Jednou z oblíbených značek je Hare Polish z USA. Dnes ukážu fialový glittrový Amethystos. Základní lak je fialové želé obsahující různě veliké šestiúhelníky a čtverečky v stříbrné, růžové, šampaňské zlaté plus malinké modré glittry a zlaté šupinky (oficiální popis, s nímž souhlasím :)

Lakuje se dobře, ač obsahuje hodně glittrů, pro krytí je ale třeba tří vrstev, plus je samozřejmě nutný nadlak.

3 vrstvy s 1 vrstvou nadlaku:
Na sluníčku:
Denní světlo:

2 komentáře:

  1. Je nádherný <3 Tu tvou vášeň pro ně chápu, to je prostě o galaxii jinde - ty barvy a vzory a směsi! Snad se jednou rozhoupu a taky nějaký extrašpek objednám, lákaj mě fest!
    Jo a ještě - jak dobře se odlakovává? Stejně "dobře" jako všechny glitry? :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  2. @Verunka: Veru určitě alobal, já ho měla zatim jednou a sloupala jsem ho, ale vždycky mám po tom porýpaný nehty.
    Jinak souhlas, tyhle Indie je jiná dimenze! Já na etsy kroužím furt :D

    OdpovědětVymazat