pondělí 25. února 2013

Color Club Halo Hues - Angel Kiss

Olá leitores!! O esmalte que vou mostrar hoje para vocês é o Angel Kiss da coleção Halo Hues 2012 da marca Color Club.
Esse esmalte, assim como todos os da mesma coleção, é lindo e brilha demais!! Eu estou encantada com as cores e desejo comprar outras, inclusive a coleção 2013.
O Angel Kiss é um verde claro, tem ótima pigmentação e eu estou usando o top coat da Sally Hansen para que dure mais nas unhas e está funcionando! Ele ficou 3 dias sem lascar na unha. AMEIIIII.
Eu recomendo esse para todas.

Dnešní lak je z kolekce Halo Hues 2012 od Color Club. Jako všechny ostatní z této kolekce je nádherně zářivý! Chystám se koupit všechny z této kolekce i z nové kolekce pro 2013.
Angel Kiss má světle zelenou barvu, je dobře pigmentovaný. Na nošení jsem použila nadlak od Sally Hansen, protože mi s ním déle vydrží na nehtech - v bezva stavu jsem ho měla 3 dny.

Vamos as fotos:















2 komentáře:

  1. Krásnej!! A tenhle nadlak mám taky ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. nech žijú holografické laky! :)

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat