pondělí 4. dubna 2011

Orly Lemonade & China Glaze Crushed Candy & čekající laky

Dnes jeden rychlo post: Orly Lemonade jsem ulovila za 95,- Kč v sobotu na beauty veletrhu a praskací lak mám od viennettky :)

3 vrstvy Orly, 1 vrstva ChG, 1 vrstva nadlaku Orly in a Snap/Orly 3 coats, ChG 1 coat, Orly in a Snap topcoat:

Na sluníčku/sunlight:

Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:

Plus jen tak pro zajímavost představuji mojí sbírku laků z 99 % nevyzkoušených nebo vyzkoušených na jednom nehtu/vzorníčku. Úplně mě z toho jímá hrůza, co mě čeká ještě práce ;)

12 komentářů:

  1. Wow, that combination is hot. I love it!

    OdpovědětVymazat
  2. Pekna zlto-modra kombinacia :) a to mnozstvo nevyskusanych lakov! sup sup do prace, chceme vidiet :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Nail Noir: Thanks!

    Kiva: Nestraš mě! Ještě, že jsou schovaný v těch šuplíkách, kdybych je takhle vídala každý den, tak mě asi raní mrtvice :D No ale dobře, kvůli vám se budu víc snažit!

    OdpovědětVymazat
  4. Ha, tak já ti klidně s tou první řadičkou zleva pomůžu :). No ale co jsem chtěla napsat je že ti crackle ChG moc sluší i když absolutní favorit je tem ORLY pod ním.

    OdpovědětVymazat
  5. Day: To věřím, že bys ráda pomohla :D Ale to není problém, klidně napiš! Já jsem taky byla velmi příjemně překvapená tím Orly, je teda dost výrazný, ale fakt moc pěkný!

    jbrobeck: I think the same - perfect for spring :)

    OdpovědětVymazat
  6. Really awesome combination! I have to get myself Crushed Candy :D

    OdpovědětVymazat
  7. To je fakt moc pěkná kombinace! Já na ty crackle laky pořád ještě nejsem,ale to jsem řikala i o matných a pak se mi začly líbit ani nevím jak :D. Jinak žlutou mám právě ted taky :D....

    OdpovědětVymazat
  8. Biba: Thanks!

    lovelyhair: Já jsem nejdřív taky na praskací laky nebyla, hlavně se mi nelíbil ten černej, ale ty barevný jsou veselejší a stojí za to je vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fun Fun! i'v done it myself! absolutely love it!

    OdpovědětVymazat
  10. Thanks Irina, i love this combination too!

    OdpovědětVymazat