středa 20. dubna 2011

MAC - Frayed to Order

Nejsem vůbec fanouškem matných laků, ale tenhle mě zaujal jednak barvou a jednak není vyloženě matný ale spíš saténový. Moc se mi v něm líbí ty růžové odlesky a říkala jsem si, že pokud na něj dám nadlak, že bude vypadat trošku jako Chanel Intermezzo, ale za nepatrně méně peněz :) 
Lakuje se dobře, moc nekryje a jsou trochu vidět tahy štětečkem. Protože je matný, schne raz dva.

Nakonec se mi líbí mnohem víc bez nadlaku, je opravdu takový sametový a s nadlakem ho snad ani nebudu vůbec nosit.

Jen pro úplnost je z MAC Jeanius kolekce pro jaro 2011, která tu akorát nebyla k dostání, takže toto mám z eBay (plus ještě tvářenku a rtěnku, kdyby to třeba někoho zajímalo :)).

3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:

Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:



3 vrstvy s nadlakem Orly in a Snap/3 coats, Orly in a Snap topcoat:

Na sluníčku/sunlight:

Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:

Tady jsem se pokusila dát do jednoho obrázku srovnání bez nadlaku a s nadlakem:

8 komentářů:

  1. Tak tahle barva je perfektní! nejradši bych si ho hned také objednala :))

    http://chocolatemademoiselle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se teda líbí hodně s nadlakem i bez!

    OdpovědětVymazat
  3. Panebože! ten je nádhernej,zase! Proč mi to děláš? Já vždycky, když sem vlezu, tak jen píšu názvy laků, co by se mi hodily a moje peněženka potom pláče....:D. Mně se teda líbí opravdu hodně moc a líbí se mi víc i bez toho nadlaku,ačkoliv taky jinak matné laky nemusím,ale tenhle je prostě fakt takovej hebkej sametovej.....

    OdpovědětVymazat
  4. chocolateMademoiselle: Je krásná, radím objednej :)

    sonidlo: Tak to jsem ráda :)

    lovelyhair: jj sameťák :D A já to mám úplně stejně, taky jak někam vlezu, tak se mi hned plní wishlist, nejhorší je, že krom laků jsem teď zavedla i speciální na kosmetiku :D

    OdpovědětVymazat
  5. No ne, jak jsem mohla přehlídnout, že už jsi sem dala tohohle krasavce?? Je vážně hodně pěknej, hlavně bez nadlaku.

    OdpovědětVymazat
  6. Péti, no co to má znamenat? Přehlídnout ho!!! Že se nestydíš! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Stydím, moc!!! Ale zato dneska jsem tu už potřetí, chodím se kochat... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsem ráda, jen se kochej!!

    OdpovědětVymazat