středa 20. dubna 2011

MAC - Frayed to Order

Nejsem vůbec fanouškem matných laků, ale tenhle mě zaujal jednak barvou a jednak není vyloženě matný ale spíš saténový. Moc se mi v něm líbí ty růžové odlesky a říkala jsem si, že pokud na něj dám nadlak, že bude vypadat trošku jako Chanel Intermezzo, ale za nepatrně méně peněz :) 
Lakuje se dobře, moc nekryje a jsou trochu vidět tahy štětečkem. Protože je matný, schne raz dva.

Nakonec se mi líbí mnohem víc bez nadlaku, je opravdu takový sametový a s nadlakem ho snad ani nebudu vůbec nosit.

Jen pro úplnost je z MAC Jeanius kolekce pro jaro 2011, která tu akorát nebyla k dostání, takže toto mám z eBay (plus ještě tvářenku a rtěnku, kdyby to třeba někoho zajímalo :)).

3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:

Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:



3 vrstvy s nadlakem Orly in a Snap/3 coats, Orly in a Snap topcoat:

Na sluníčku/sunlight:

Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:

Tady jsem se pokusila dát do jednoho obrázku srovnání bez nadlaku a s nadlakem: