čtvrtek 14. dubna 2011

Milani - Totally Cool

Fialovomodrá se zlato-růžo-modrými mini šupinkami. Je nádherný, pořád a pořád! Jediné, co bych mu vytkla, je konzistence a krytí - je trochu řidší a jsou potřeba 4 vrstvy, aby pořádně vynikla jeho krása. Hodně všude píší, že je jelly, mně se to zas moc nezdá, ale já tomu tolik nerozumím. Celkově ale veliká spokojenost, a ač fialová, velmi, velmi krásná!
PS: Ve skutečnosti je zhruba 100x krásnější!

4 vrstvy bez nadlaku/4 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:



Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


20 komentářů:

  1. Tak toto je presne moja farba! Krásna, zaujímavá fialová. Vôbec nemám skúsenosti s touto značkou a tie 4 vrstvy sú na mna nejako moc... Ale vyzerá fakt úžasne!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty sem sázíš jeden skvost za druhým!

    OdpovědětVymazat
  3. I remember how I was really disappointed when I got this polish a year ago... I had to use 4 coats too and back then I didn't like it that much. But now, I like jellies more and I probably should give it another try :)

    OdpovědětVymazat
  4. A kam se na ně jako chodí??? Ten je krásnej!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Insanely beautiful in every single lighting situation. You can't go wrong!

    OdpovědětVymazat
  6. Une Ruxi a Paris: I agree :)

    Veve: Já myslím, že i ty 4 vrstvy za to stojí!

    viennettka: Fakt jo? No snažím se..... ;)

    Smaltoitaliano: Thanks!

    Biba: Yes, 4 coats... but this polish is soooooo beautiful!!

    Dejnicka: Normálka na cherryculture :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak do mě prosímtě příště kopni až budou mít nějaký slevy a tak;-) Díky!

    OdpovědětVymazat
  8. loodie: Absolutely agree!

    Dejnicka: Určitě tě kopnu, ale v nejbližší i trochu vzdálenější době objednávku neplánuju :(

    OdpovědětVymazat
  9. Jo tak tady ten název fakt sedí :) Krásnej!

    OdpovědětVymazat
  10. Je dokonalej ♥ Kde jsi ho pořídila?

    OdpovědětVymazat
  11. Dashulka: jj, přesně tak :)

    Malá Nika: Je, já vím :) www.cherryculture.com

    OdpovědětVymazat
  12. no ten je teda fakt nádhernej!!! to souhlasím, ale 4 vrstvy?! achjo, to by mě zabilo :D, já jsem naštvaná,když musím dát 3....:DDD. A máš nádherné nehty.

    OdpovědětVymazat
  13. lovelyhair: Určitě bys ty 4 vrstvy přežila, páč je krásnej! Já si nádherný nehty představuju zcela jinak, ale i tak děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  14. Čoveče mně trochu připomíná ten můj Collistar Viola Glitter!

    OdpovědětVymazat
  15. sonidlo: A víš, že jo! Jsou si dost podobné :)

    OdpovědětVymazat
  16. Naprosto perfektní odstíny! Wow. Mít boty v takové barvě a jsem králem diskoték. :D Fajné. ;)

    Tom

    OdpovědětVymazat
  17. Ludia co mate teraz vsetci stymi fialovymi?:))

    OdpovědětVymazat
  18. Tom: Dík :)

    Cookie: Já nevím, asi je to náhoda, protože já fialovou normálně moc nemusím :)

    OdpovědětVymazat