pondělí 25. dubna 2011

OPI - Banana Bandanna

Další úlovek z beauty veletrhu ze začátku dubna za moc hezkou cenu 95,- Kč :) Nejdříve po prvním zkušebním nalakování jsem z něj byla trochu rozpačitá, protože nekryl a trochu dělal díry. Není to hodně výrazná žlutá, jako jsou žluté pastelové (třeba Orly Lemonade), ale přitom vypadal na nehtech hodně zajímavě a neobvykle, tak jsem ho zatím odložila s tím, že ho za nějaký čas znovu "otestuji". Ale po druhém lakování, po překonání 4 vrstev, se mi začal dost líbit. Sice nekryje a dělá díry dál, ale ta zastřená žlutá mi nějak sluší. Akorát ten shimmer, co je vidět na fotkách s bleskem a přiblížených fotkách na sluníčku, normálně není vidět vůbec.

4 vrstvy bez nadlaku/4 coats, no topcoat:


Fotka s banánem nemůže chybět :)

Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


13 komentářů:

  1. Oh wow!! This was one of my first OPI nail polishes!! I still love it!!

    OdpovědětVymazat
  2. krasna totozna farba s bananom:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc se mi líbí ve stínu a s bleskem. Musím přiznat, že nejsem fanda žlutých a zelených laků,ale pastelové tony se mi líbí, tahle žlutá by na mně vypadala příšerně, tobě ale fakt sluší, kupodivu, měla jsem dojem, že banánová nesluší nikomu kromě černošek :D, ale fakt vypadá moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  4. Já z něj nejsem odvázaná, budu ho dávat pryč... už ho mám přednastavenej na některý z následujících dní, tak tam se dozvíte co všechno mi na něm vadí :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Une Ruxi a Paris: It's really pretty yellow :)

    evie: jj banánová :)

    lovelyhair: Dík, já jsem s ní moc spokojená, mám žluté období :)

    veinnettka: Já vím, že jsi mi psala, že je to zklamání. Jsem zvědavá, co o něm budeš psát!

    OdpovědětVymazat
  6. A gorgeous shade of yellow but four coats... Well, I guess i wouldn't mind that much since it is so pretty!

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se nějak žlutý laky nelibí,ale tenhle je výjimka :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se líbí, jen pro svoji ideální žlutou si představuju lepší krytí. Barva je ale bezva, přesně po takové koukám.. :) A za 95,- , to je úžasný nákup! Na jakém veletrhu jsi byla? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sminkan: Yes, I don't mind 4 coats, because it's so pretty :)

    Kockandy: Já mám teď žlutou moc ráda v jakémkoliv provedení :)

    Markett: Určitě to není na nějakou rychlou manikúru... Veletrh se jmenuje Interbeauty Prague.

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju žlutou, mně se teď podle fotek hrozně líbí Chanel Mimosa, ale bohužel... :(

    OdpovědětVymazat
  11. Soni, já bych taky chtěla Mimosu, ale bohužel... :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hello Mina, I bought a yellow nail polish the other day but I have yet to try it! I love this one though, it's not too bright yellow, more pastelly, I like that!

    OdpovědětVymazat
  13. Blusherine, I'm in love with yellow this spring ;)

    OdpovědětVymazat