středa 29. prosince 2010

Nubar - Fire Sparkle

Z tohoto laku jsem naprosto nadšená. Krásně se lakuje a krásně se neustále třpytí. Ze Sparkles collection jsem si ještě objednala Petunia Sparkle, na kterou se taky moc těším, a docela lituji, že jsem si nevzala ještě některé jiné barvy. 
Mám 3 vrstvy s 2 vrstvami nadlaku Orly In a Snap. Všechny fotky jsou foceny pod umělým světlem.


Doplněno 31.12.2010: Po odlakování mi obarvil nehty do červena, i když jsem měla jednu vrstvu Seche Rebuild!





13 komentářů:

  1. strašně mi připomíná jahody. je nádhernej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásný, na ten jsem taky měla zálusk :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe, our blogs are a match right now! :) And I love your swatches and nails, Fire Sparkle looks amazing on you. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten mi přišel včera, ale ještě jsem ho nezkoušela. Vypadá krásně. Objednávala jsem i Violet Sparkle, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  5. You are gonna love Petunia Sparkle!

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá na tobě opravdu krásně! Já mám z té kolekce snad všechny kromě toho zeleného, ale zkoušet nějak nestíhám... :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Markétka a Blanche: Jj, je úžasnej, doporučuju zakoupit :)

    Ulmiel: Yes, but you were faster :D Thank you for the compliment!

    Sonidlo: Máš se na co těšit!

    jbrobeck: I know :D

    viennettka: Díky. Ty se máš, já se pořád rozhoduju, jestli udělat ještě jednu objednávku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera! Normálně červené laky moc nemusím,ale tenhle je opravdu jak hodně šťavnaté jahody! A máš úžasný blog, krásně uspořádaný a přehledný! Moc pěkné! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ladylui, ohledně laku s Tebou souhlasím :D a mockrát děkuji za pochvalu, ani si nedokážeš představit, jak moc mě to potěšilo!!!

    OdpovědětVymazat
  10. perfektne vyzera, taky silvestrovsky! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jen červená to může být, tydydudu tydydu duddud:-D
    O tomhle jsem také dlouho přemýšlela, ale nakonec jsem odolala.
    P.S. to obarvení prostě některé laky dělají i přes base coat, i když jsem nepochopila jak je to možné...

    OdpovědětVymazat
  12. Katka: Já ho mám zařazený spíš do kategorie vánočních laků :)

    nail crazy: I love it too :)

    Dejnicka: Udělalas chybu, je fakt zářivě nádhernej! Já jsem z toho obarvení byla celkem překvapená, zatím mi to totiž žádný jiný červený neudělal, ale stejně mě to nezradí a budu ho lakovat :)

    OdpovědětVymazat