středa 22. prosince 2010

Deborah Lippmann - Happy Birthday

Momentálně je tohle pro mě ten nejkrásnější lak na světě! 
A je to navíc můj první Lippmann. Už strašně dlouho jsem po něm toužila a ani nevím proč, ale nějak jsem si ani nepomyslela, že bude jednou můj. 

Vlastně jsem zatím nechtěla publikovat žádný nový příspěvek teď v předvánočním shonu, ale chtěla jsem se s vámi o tu krásu podělit.

Podle mě by mu tedy mnohem víc slušelo jméno Merry Christmas, protože ta barevná kombinace se k Vánocům prostě hodí. Navzdory názvu jsem ho nalakovala hned jak dorazil, protože čekat do února na narozeniny, to určitě :) !

 Kombinace stříbrných, červených, zelených, zlatých, růžových a modrých větších a menších šestiúhelníčků mě naprosto očarovala. A vůbec celý design lahviček Lippmann se mi moc líbí. Lakuje se krásně, třpytky je třeba jen nepatrně usměrňovat. Mám 3 vrstvy s vrstvou nadlaku Orly In a Snap, ale stále zůstal hrubší, takže by to chtělo ještě minimálně jednu.

Omlouvám se za takové množství fotek, ale vy mě jistě pochopíte, protože on 
je dokonalý :) !!!







10 komentářů:

  1. To jsem ráda, že jsem našla spřízněnou duši!

    OdpovědětVymazat
  2. So pretty! I might have to cave and get it!

    OdpovědětVymazat
  3. Uplně jak výbuch narozeninových konfet! :-D Dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  4. Varnish Vixen: the best nail polish ever :D

    Blanche: Že jo!

    Markett: Pro mě je to výbuch vánočních ozdob :D

    OdpovědětVymazat
  5. Anna: a proto ho už nemáš, viď :-P

    Míno, je krásný, ale já bych ho spíš na něco navrstvila...

    OdpovědětVymazat
  6. Viennettko mě se děsně líbí samotný, ale to neznamená, že ho taky nevyzkouším na vrstvení :)

    OdpovědětVymazat
  7. mohla bys mi prozradit ,kde si ho sehnala,je uzasnej !!!!

    OdpovědětVymazat