neděle 26. prosince 2010

Illamasqua - Brigitte

Tak tohle je víc vodové než jelly, ale lakuje se - vzhledem ke konzistenci - dobře, ovšem 4 vrstvy bez nadlaku. Ale hezky se leskne. Na fotkách se mi někdy zdá trochu do oranžova, ale je to spíš červená trochu do růžova.




9 komentářů:

  1. Chtěla jsem napsat nádherná barva. Ale 4 vrstvy bez nadlaku? Pánbůh s námi a zlý pryč. Brrr!

    OdpovědětVymazat
  2. Takové barvy se mi líbí. Připomíná mi Essie Cute As A Button, ale ten je možná o něco růžovější a stačí jen dvě vrstvy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Yarisse: Haha, to je 100% výstižné!

    sonidlo: Ale mě se nakonec taky líbí, je takový šťavnatý a lesklý!

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná barva!

    Dodatečně přeju šťastné a veselé!
    Tom

    OdpovědětVymazat
  5. Ale veď to je úplne jasné, že brusnicový džúsik potrebuje minimálne 4 vrstvy! :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Tom: Tyjo, chlap na lakovacím blogu? To mě těší :) Děkuji za přání a též přeji v novém roce jen to nej!

    Veve: Vidíš, to mě nenapadlo! Ale jakmile mi lak připomíná nějaké ovoce, hned ho mám raději :D

    colorfulbottle: Yes... but 4 coats... :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš to je krásná barva. Akorát teda nepoužitelná, 4 vrstvy by mi v životě nezaschly, při mý neposednosti už bych si je dávno někde otřela o svetr.)

    OdpovědětVymazat
  8. Otírání nezaschlých nehtů o cokoliv je činnost, kterou ovládám dokonale, takže tě chápu :D Ale tenhle to výjimečně přežil bez úhony!

    OdpovědětVymazat