pondělí 20. prosince 2010

Dare To Wear - Love Potion

Pro mě trochu neznámá značka, i když jsem už její fotky na internetu párkrát viděla, a ne že by se mi nelíbily :) Tak jsem se rozhodla pár kousků pro zajímavost vyzkoušet. Zatím jsem zakoupila 4 barvy, ale jak to vypadá, nezůstane jen u nich.

První je Love Potion, tmavě vínová s mini holografickými třpytkami. Lakuje se krásně, pro plné krytí stačí bohatě 2 vrstvy, po zaschnutí má nepatrně hrubší povrch. Výdrž a odlakování zatím neposoudím, mám ho nalakovaný teprve od včerejšího večera.

Pokud by to někoho zajímalo, tak se laky Dare To Wear dají zakoupit u TASHA COSMETICS přes email - já jsem komunikovala přes tasha@tasha.cz se slečnou/paní Kubíčkovou a asi během 4 dní jsem měla laky doma. Cena za 1 kus je 99,- Kč, doručení přes PPL za 140,- Kč (tedy se asi vyplatí zakoupit si víc kusů) nebo je vyzvednout na prodejně Tasha, Slunná 541/27, Praha 6 (www.tasha.cz). Barvy můžete vybrat na www.lechatnails.cz.

Foceno pod umělým světlem (s bleskem a bez) - první fotka barevně odpovídá víc, 2 vrstvy s nadlakem Seche Vite (který brzy poletí do koše :)




A ještě vám ukážu pár fotek ze sobotní procházky opět do Pražské botanické zahrady v Troji a pár fotek našeho krasavce Maika :)





6 komentářů:

  1. nice mani :-)
    the pictures are great,i love Maika the best :-)

    OdpovědětVymazat
  2. This looks beautiful! I wish we could get some snow here too! :(

    OdpovědětVymazat
  3. ooo děkuju za výbornej tip! asi se konečně osmělim a objednám si tu disco tech kolekci.

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt dík jako, to je přesně to, co jsem teď potřebovala - objevit další značku, která má zajímavý barvy! Grrr, nic nevidím, nic nechci... Ale ten tvůj je taaaak pěknej!
    Maik je úplně k sežrání jak mhouří ty očička na sluníčku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Love potion is rediculously gorgeous. Haven't worn it in a while but it's one of my faves... :)

    OdpovědětVymazat
  6. nail crazy: Maik says: "Thank You!" :D

    Varnish Vixen: This is definitely beautiful! There is a lot of snow in the Czech Republic now. :)

    Anna: Není zač! Na disco tech jsem zatím napoprvé neměla odvahu, ale počítám, že mi alespoň jeden z nich neunikne :D

    viennettka: Myslela jsem si, že zrovna tobě by se mohl líbit :D Mohu zapůjčit... Jo a Maik tě pozdravuje! :D

    AllThingsNails!: I love it too!

    OdpovědětVymazat