sobota 1. ledna 2011

BB Couture - Santa's Sak

Na lak z vánoční kolekce je trošku pozdě, ale nedá se nic dělat. Dnes vám předvedu jeden kousek, vlastně mám ještě nějaké laky z vánočních kolekcí v zásobě, takže vám je budu postupně servírovat :)
Santa's Sak je zářivě červená s žalatinkovou konzistencí se stříbrnými kulatými a čárkovými třpytkami. Lakuje se naprosto nádherně, mám 2 vrstvy bez nadlaku.




8 komentářů:

  1. Miluju červené laky a tenhle je ještě se třpytkami!No krása :)

    OdpovědětVymazat
  2. lol, I LOVE the name.
    Thanks for the gorgeous swatch!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten lak se mi moc líbí, ale asi by mě štvalo, jakou to vytvoří hrubou strukturu. Jak se tyhle "čárky" odlakovávají?

    OdpovědětVymazat
  4. viennettka: Můžu zapůjčit :)

    Mirabelle: Moje řeč :D

    Chaosbutterfly: Thank you!

    Dejnicka: Lakovala jsem ho zatím jen pro focení, takže ještě nestačil ani zaschnout a šel odlakovat perfektně.

    OdpovědětVymazat
  5. I have just tagged you to my blog :))
    http://alluringmum.blogspot.com/2011/01/blog-award.html

    OdpovědětVymazat