pátek 28. ledna 2011

China Glaze - Ahoy!

Další lak z Anchors Away collection je Ahoy! Malinová růžová se zlatými mini šupinkami.  Podle mě ideální letní barva, na sluníčku bude určitě ještě hezčí. Už když jsem ji vybalovala z balíčku mi připadala podobná Strawberry Fields. Zatím jsem nedělala srovnání na nehtech a ani jsem ho neviděla na sluníčku (resp. denním světle), mám jen fotku lahviček. SF je jen světlejší růžová. 
Není to nic moc unikátního, ale pěkně se lakoval, mám 3 vrstvy bez nadlaku.






13 komentářů:

  1. SF je takový fádnější, nenadchl mě, ale tenhle lak vypadá tmavší a fakt dost dobře;-)

    OdpovědětVymazat
  2. I want this color really badly...I'm going to place an order tonight!

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful! Can't wait to get mine bottle too. :) Gorgeous nails!

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm! Tenhle vypadá vážně moc pěkně! A připadá mi lepší, než strawberry fields

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné, zrovna čekám na strawberry fields, tak si podobnou asi nepořídím, ale fakt krásná.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle jsou jeho nejhezčí fotky, jaký jsem zatím viděla! Já se na něj tak strašně těšíííííím, myslím, že vytlačí SF z mojí top 20 :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Gorgeous! Can't wait to open my bottle of this beuautiful stuff and try it on. :D Right now I'm loving Starboard on the nails. Anchors Aways is such a great collection.

    OdpovědětVymazat
  8. NO wonder this one went on my WL. Can't wait to try it on =)

    OdpovědětVymazat
  9. That is beautiful! I don't think I've seen it look that gorgeous on anyone else. I might need this one now...

    OdpovědětVymazat
  10. Strawberry Fields mi nesedl, ale do tohohle asi půjdu...

    OdpovědětVymazat
  11. It's absolutely gorgeous and summery! Looks like the one I'll be wearing a lot this summer :))

    OdpovědětVymazat
  12. Thanks for your comments :) I think you will love it! :)

    Včera, když jsem ho poprvé viděla na sluníčku, mě okouzlil, opravdu úplně zářil, je krásný a ta růžová je tmavší a výraznější než Strawberry Fields, mě se tenhle líbí o moc víc (viennettko, myslím, že to odhaduješ správně :)!

    OdpovědětVymazat