středa 26. ledna 2011

China Glaze - White Cap

Lak z nejaktuálnější kolekce China Glaze Anchors Away. Na promofotkách mě zaujal hned na první pohled a byla jsem na něj nejvíc natěšená. Nebudu Vás napínat...ani trochu nezklamal!

Je to průhledná šupinková bílá se zlatými šupinkami a/nebo zlatým shimmerem, těžko se mi popisuje, na nehtech ale ta zlatá vynikne daleko lépe než v lahvičce. Nehty se krásně třpytí. Na fotkách mám 3 vrstvy bez nadlaku, vůbec mi nevadí, že jsou vidět konce nehtů. Moc se mi líbí!






Na této fotce je nahoře na ukazováčku 1 vrstva, na dalších jsou 3 vrstvy.

8 komentářů:

  1. Now I want it even more! Your nails are gorgeous and White Cap looks so good on them <3

    OdpovědětVymazat
  2. Takový jemný, třpytivý, prostě krásný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Alespoň jednou bych chtěla u nějké tvé fotky říct, ten nechci...

    OdpovědětVymazat
  4. AmyGrace: Thank you!!!

    An: Mě se taky moc líbí :)

    Day: Tak já se teďka budu lakovat jen zelenejma ala Edyta a nebo těma, co už máš :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tebe velmi pristane, ale ja by som ho nevynosila.
    Nemas z tejto kolekcie nahodou aj Ahoy? Na ten si robim chute ja :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Alespoň jdou vidět tvé nehty, které jsou opravdu krásné!

    OdpovědětVymazat
  7. Veve: Ahoy mám taky, zatím nevyzkoušený, moc se mi líbil na blogových fotkách, ale v lahvičce vypadá celkem normálně, uvidíme na nehtech :)

    Sonidlo: Proto jsem si troufla na průhledný lak :) Ba ne, teď je mám dobrý, ale zápasím pro změnu se zatrhávajícíma se kůžičkama!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten lak mi strašně připomíná nějaký co už jsem měla dávno, ale zaboha si nemůžu vzpomenout...

    OdpovědětVymazat