středa 3. listopadu 2010

OPI - Ali's Big Break

Červená se zlatými a růžovými (?) třpytkami z aktuální Burlesque Holiday 2010 Collection. 
Nějak špatně se mi fotil, ty třpytky se na nehtech poschovávaly, ale určitě tam jsou. 
Ale zase se krásně lakuje, mám 3 vrstvy bez nadlaku.





A když budete hodné a pěkně poprosíte, v příštím příspěvku vám ukážu srovnání s OPI Crimson Carol :)

11 komentářů:

  1. Sím, sím, sím, ten je tak kjásnýýýý. A až mě povezou do bohnic, budu hřímat chci Ali´s big break.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta předposlední fotka mě přesvědčila. Kde nakupuješ Opíky? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně prosíííím! To zrovna moc potřebuju vědět;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Day: Bydlím kousek odtud, takže úplně postačí cinknout na mě :D

    An: Tenhle je z transdesign.com

    Dejnicka: Stačí, když to sem vylepím v pátek???

    OdpovědětVymazat
  5. Ta fotka zasněžených hor v záhlaví mě úplně uklidnila, zvlášť po dnešním dni :) A Ali´s je prostě krásný, taky jsem měla v plánu ho porovnat s Crimsonem :D

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem při úpravě tý fotky úplně stejný uklidňující pocit jako ty :) a k tomu se už taky mooc těšim na sníh! A určitě udělej to srovnání, těším se na tvoje fotky, máš je vždycky krásný!

    OdpovědětVymazat
  7. Och...ta je.. úchvatná.
    A jak je to teď s transdesign.com a poštovným? (posílaj jako flat box r.? a kolik za poštovný platíš, smím-li se zeptat?) Já bych si totiž chtěla na transdesignu udělat objednávku, ale četla jsem, že nějak měnili podmínky či co...?
    Poradíš, prosím? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. na TD (objednávka 6.10.) jsem za 8 laků platila 18 dolarů (Small Flat Rate) a vše bez problémů :)

    OdpovědětVymazat
  9. It's just so great on you! It's nothing like this on me, unfortunately...

    OdpovědětVymazat