neděle 28. listopadu 2010

Illamasqua - Jen

Konečně jsem se propracovala k laku, který mám od Dashulky už od září. Chtěla jsem si vyzkoušet Illamasqu a musím říct, že mě nijak moc nenadchla. Hlavně mi tedy naprosto nesluší ta fialová barva, ale to není samozřejmě chyba laku, ale ani se nijak extra dobře nelakoval a ani konzistencí mě moc nenadchl, ale možná, že to taky není chyba laku :). Nakonec se to ale dalo zvládnout, výsledek s 2 vrstvami a bez nadlaku zde:




10 komentářů:

  1. No mne sa tá farba náhodou páči. Ale ako sa poznám, asi by som ju vylepšila ešte nejakými třpitečkami ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je přesně ta fialová, která mi taky nesluší, a přitom se mně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. ale nepřijde mi špatnej, nebude ze stejný rodinky jako channelesque a tak? a na illamasquu nesmíš zanevřít! mám tu teď čerstvej nevyzkoušenej rampage a furt se na něj chodim dívat a uplně z něj učurávám a myslim že to ty bys taky. takže...

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslim, že to zklamání spíš pramení z tý barvy, že mi vůbec nesluší! Úplná mrtvola :D

    An: Rampage? Néééé, já ho chci taky, ježiš, to si ani nedokážeš představit, jak ho chci :D

    OdpovědětVymazat
  5. hehe no stačí říct a ráda zapůjčím, a vůbec jak koukám na tvůj wishlist tak bych dala dohromady i víc lahviček co by si klidně střihly malej výlet...

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt by se jim chtělo na výlet do Prahy? To by bylo skvělý!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Oh I love this! I am trying to collect every Illamasqua I can... I saw you had it on your blog sale but it is already gone! Oh well, its going on my lemming list!

    OdpovědětVymazat
  8. Sorry, too late :( I don't like this color, it doesn't suit my skin tone!

    OdpovědětVymazat
  9. Such a pretty one! I loooove it!

    OdpovědětVymazat