pátek 5. listopadu 2010

OPI - Ali's Big Break vs. Crimson Carol

Dnes tu máme slíbený "souboj" OPI. 

Podle mě, vzhledem k tomu, že Ali's Big Break spatřil světlo světa až po Crimson Carol, jednoduše z Crimson Carol vycedili větší množství třpytek a ejhle - máme tu Ali's Big Break - chytré a snadné :) ! Základní barva je totiž stejně červená, akorát prostě v CC plave mnohem více zlatých třpytků.

Lakování u obou perfektní, dala jsem u obou laků 3 vrstvy bez nadlaku. Myslím, že u CC bohatě postačí 2. Trochu větší počet fotek, abyste si udělaly(i) dokonalou představu :)

levý Crimson Carol, pravý Ali's Big Break

všechny fotografie zleva: Ali's Big Break, Crimson Carol, Ali's Big Break, Crimson Carol





9 komentářů:

  1. A mně se víc líbí CC, v čem jsou třpytečky, to je pro mě zábavnější. Ale musím mít samozřejmě oba :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Ani jsem nečekala, že si budou tak podobné! Jinak Ali se mi líbí asi taky víc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby tam nebyl popis, tak já bych nepoznala, který je který. Mě jsi tedy ušetřila peníze, za což jsem vděčná. Crimson na mě šel do růžova a jestli je tenhle stejný, tak by mi to dělal taky:-(
    P.S. Ale fotky máš moc pěkné, děkuju;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nemáš vůbec zač, jsem ráda, že jsem mohla pomoct :) a dík za pochvalu!

    OdpovědětVymazat
  5. I think I like Crimson Carol better...seems more shimmery!

    OdpovědětVymazat
  6. Crimson Carol is really very shimmery!!

    OdpovědětVymazat
  7. okouzlující barva!Miluju červené laky :)

    OdpovědětVymazat