středa 17. listopadu 2010

Color Club - Wild Orchid, Red Velvet a Positively Posh

Dneska jsem pro vás připravila tři kousky z letošní Untamed Luxury Collection.

První Wild Orchid - světle šedá se stříbrnými (perleťovými) mini třpytkami. Ten se mi moc líbí, je to decentní barva, ale vylepšená právě třpytkami.

Druhý Red Velvet - černý krémový s červenými třpytkami. Pokud vím, není to žádná novinka, už existují stejné od jiných značek, ale já zatím žádný neměla, tak mi přišlo vhod ho vyzkoušet právě u CC (i kvůli ceně, chichi), ale i jinak mám laky CC ráda.

Třetí Positively Posh - hnědá - pudinková, lakuje se přiměřeně dobře, ale nějak nevím, jestli se mi líbí nebo ne (spíš ne) a jestli mi sluší nebo ne (spíš ne :)

všechny se lakují dobře, na fotkách jsou bez nadlaku, Wild Orchid 3 vrstvy, Red Velvet 2 vrstvy (ale ten by určitě potřeboval nadlak), Positively Posh 3 vrstvy.

Wild Orchid





Red Velvet





Positively Posh




9 komentářů:

  1. Kde bereš to sluníčko?? Já žádný neviděla ani nepamatuju... (jo o víkendu, kdy jsem zrovna fotit vůbec nemohla) Jinak opět nádherně nalakováno, potěšení pro oči :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední puding je moc hezký :-)

    OdpovědětVymazat
  3. viennettka: Tohle sluníčko je právě to víkendový! Nafotila jsem celkem 13 laků, uf :D

    Shaki: To zrovna není můj favorit ;)

    sonidlo: Souhlasím!

    OdpovědětVymazat
  4. Wild Orchid looks fantastic! I love your pictures :)

    OdpovědětVymazat
  5. AmyGrace: Thank you!! Wild Orchid is my favorite!

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, první je zajímavý, ale Red velvet mě chytl za srdce;-) Jaký je z normálního pohledu na denním světle? Tj. vypadá jako tmavá červená nebo jen jako černá?

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě nevypadá jako jen černá, ty červený třpytky jsou viditelný i při denním světle.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsem nechtěla slyšet:-D To ho budu potřebovat:-D

    OdpovědětVymazat